1. august 2015

Viimane


Lühidalt öeldes olen juba mõnda aega veeretanud peas mõtet, et aeg oleks edasi liikuda ja blogi sinna ei kuulu. Seega jääb see postitus siin blogis viimaseks.

Blogi pidamine on üsna ajamahukas, need, kes veebipäevikut mis tahes kujul pidanud, teavad, millest räägin :) Kõige suurem põhjus on siiski selles, et ma tunnen, et mul pole enam midagi uut öelda, ja niisama hingitsemas ei taha blogi hoida. Kinni ma teda ei pane, eks vahel isegi vaatan siit mõnd retsepti, aga midagi uut enam ei postita. Küpsetamisest ega kokkamisest ei jää ma ka kõrvale, sest toiduga tegelemine on minu jaoks teraapiline tegevus, toidublogisid loen samuti edasi :)

Tänan kõiki lugejaid!
Teevi



11 kommentaari:

  1. Oi, sellest on küll väga kahju:(
    Sul on kenad fotod ja alati huvitavad retseptid.
    Aga jah nõustun sinuga, blogi pidamine on väga ajakulukas.
    Jõudu ja edu Sulle Sinu uutes tegemistes!

    VastaKustuta
  2. Kahju :(
    Aga teistpidi on tore see, et blogipidamine lõpebki konkreetse otsusega, mitte ei jää lihtsalt vinduma nagu see tavaliselt juhtub.
    Kõike parimat!

    VastaKustuta
  3. Ikka veel ei ole otsustanud blogimist jätkata?

    VastaKustuta
  4. Negara Filipina Sangat Dikenal Dengan Kota Terbesar yang Mengakses Situs Judi Ayam Dari Offline Maupun Online, sabungayam Adalah Salah Satu Dari Agen Terbesar Situs Judi Sabung Ayam Online, Kami Ingin Menawarkan Product Sabung ayam Sv388 & S128 : Pendaftaran Gratis dan Untuk taruhan sabung ayam taji Min Bet 20ribu, BBM: D1A1E6DF/ Wa: 081377055002/ Line: cs_bolavita

    VastaKustuta