20. detsember 2014

Piparkoogitäidisega kommid

Pärast kommipildi Instagrami riputamist olen siit-sealt saanud palveid retsepti jagada. Püüan selle siia umbkaudselt lisada, sest päris täpselt koguseid ei kaalunud, sest tegin neid kingituseks. Aga minu meelest polegi siin ülitäpsust vaja, tuleb vaid jälgida, et mass oleks vormitav :)


Porgandikoogikommide jaoks on kõige parem küpsetada selle nami-nami retsepti järgi üks porganditort ja seejärel lõigata ära servad, millest saabki kommid valmistada. Nii valmisid need minul. Aga komme võib teha ka ükskõik millise meelepärase koogipurust, -servadest või kasutada lihtsalt osa küpsetatud koogist/muffinitest ning segada see sama koguse toorjuustuga. Midagi sarnast olen ma mõni aeg tagasi valmistanud, sealt võib leida porgandikeeksi täidisega kommid http://ampsukas.blogspot.com/2012/04/keeksitruhvlid-tumedas-sokolaadis.html 

Piparkoogitäidisega kommide puhul olin aga hoolsam ja panin kogused kirja, sest arvasin, et teinekordki on tore neid teha ja siis ei pea enam nii palju mõtlema :) 

Täna valmistasin ka sidruni-tšillipiparkoogitaina – idee sain praegu poestmüüdavast samanimelisest tootest. Kuidas välja tuli, näen lähipäevil ja kui meeldib ning on jagamisväärt retsept, siis riputan selle blogisse ka üles.


Vaja läheb:
150 g glasuurita piparkooke
90 g toasooja toorjuustu
1 spl tuhksuhkrut
100 g tumedat šokolaadi*
meelepäraseid kaunistusi

Purusta piparkoogid ja lisa tuhksuhkruga segatud toorjuustule. Sega ühtlaseks massiks ning lase külmas u pool tundi taheneda. Vormi pallid, mina kaalusin need ära, nii et igaüks kaalus 21 grammi.

Sulata šokolaad ja kasta sellesse kommid. Kaunista meelepäraselt.

* Osa komme võid katta ka valge šokolaadiga, siis saad heledad kommid tumeda sisuga.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar